Forum CNC Strona Główna
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 demontaż szafek... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
pinkfloyd



Dołączył: 31 Mar 2015
Posty: 8
Skąd: Grodzisk Maz.

PostWysłany: 01 Kwi 2015, 15:49:02 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Mój nowo nabyty camperek niestety, w trakcie obecnych deszczy przecieka. Czeka mnie więc remont-kto podpowie jak zdemontować szafki zabudowy, jak są mocowane ?
Mój camper to Mitsubishi.
Pozdrawiam,
Jacek.
Robin



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 524
Skąd: SRC

PostWysłany: 02 Kwi 2015, 21:41:33 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

pinkfloyd napisał:
Mój nowo nabyty camperek niestety, w trakcie obecnych deszczy przecieka. Czeka mnie więc remont-kto podpowie jak zdemontować szafki zabudowy, jak są mocowane ?
Mój camper to Mitsubishi.
Pozdrawiam,
Jacek.


Demontaż szafek to karkołomna czynność. Trudno potem przywrócić stan poprzedni.
Postaraj się wyeliminować przecieki z zewnątrz, bez ingerencji w wewnętrzną zabudowę. Uważam, że jest to możliwe. Do dyspozycji masz dziś mnóstwo materiałów uszczelniających.

Pozdrawiam - Robin.

_________________
"Ekspert to ktoś, kto w pewnej wąskiej dziedzinie, popełnił wszystkie możliwe błędy"
pinkfloyd



Dołączył: 31 Mar 2015
Posty: 8
Skąd: Grodzisk Maz.

PostWysłany: 03 Kwi 2015, 08:33:01 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dzięki za odpowiedz. Myślałem o tym -ale żeby dokładnie zlokalizować dziurki właśnie najlepiej zajrzeć od środka.
Poza tym w środku, w ścianach i suficie jest woda, którą trzeba usunąć i wysuszyć.
Pozdrawiam.
Jacek.
Robin



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 524
Skąd: SRC

PostWysłany: 03 Kwi 2015, 19:35:23 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

pinkfloyd napisał:
Poza tym w środku, w ścianach i suficie jest woda, którą trzeba usunąć i wysuszyć.Jacek.

O tym nie napisałeś w pierwszym poscie. Jeżeli więc masz kampera starszego, który nie posiada ścian wypełnionych pianką poliuretanową to z tą wilgocią będzie problem. A jak nie jesteś przynajmniej stolarzem amatorem to sam sobie z tym nie poradzisz.
Poniżej podaję Ci link do opisu podobnych do Twoich problemów. Na podstawie umieszczonych tam fotografii zobaczysz co Cię czeka...

http://www.camperteam.pl/forum/viewtopic.php?t=5954&highlight=remont+kampera

Pozdrawiam - Robin.

_________________
"Ekspert to ktoś, kto w pewnej wąskiej dziedzinie, popełnił wszystkie możliwe błędy"
pinkfloyd



Dołączył: 31 Mar 2015
Posty: 8
Skąd: Grodzisk Maz.

PostWysłany: 05 Kwi 2015, 18:12:10 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dzięki, pewnie wykorzystam któryś z tych sposobów, ale to już w lipcu.
Jeśli masz doświadczenie z prawdziwymi (firmowymi) camperami to podpowiedz.
Czy po podłączenie się do 230 V (na razie nie mam możliwości) mogę ładować akumulatory?
Czy wentylacja ogrzewania działa też na 230 V?
Jacek.
Robin



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 524
Skąd: SRC

PostWysłany: 05 Kwi 2015, 19:44:20 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

pinkfloyd napisał:
Czy po podłączenie się do 230 V (na razie nie mam możliwości) mogę ładować akumulatory?
Czy wentylacja ogrzewania działa też na 230 V?

Automatycznie ładuje się akumulator nadwozia. Akumulator rozruchowy samochodu musisz ładować osobną "ładowarką".
Instalacja ogrzewania działa tylko na gaz. Podobnie jest z ogrzewaniem wody w bojlerze. Jednak gdy podłączysz nadwozie do prądu, wszystkie urządzenia działają "żwawiej" i nie musisz się martwić o zapewnienie energii el. wszystkim odbiornikom. Problem pojawia się gdy możliwości podłączenia do prądu nie ma. Musisz wtedy obserwować napięcie akumulatora nadwozia i gdy spadnie poniżej 11V będziesz zmuszony ograniczyć ilość odbiorników i niezwłocznie rozpocząć ładowanie akumulatora (np. z alternatora sam. )

Pozdrawiam - Robin.

_________________
"Ekspert to ktoś, kto w pewnej wąskiej dziedzinie, popełnił wszystkie możliwe błędy"
pinkfloyd



Dołączył: 31 Mar 2015
Posty: 8
Skąd: Grodzisk Maz.

PostWysłany: 06 Kwi 2015, 09:20:40 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

[/b] Very Happy Jeszcze raz dzięki za pomoc-to super, b. wygodne, czyli jeśli jestem podłączony do 230 v to odbiorniki pobierają prąd 12 v ale aku. jest cały czas ładowany. Mam taki przełącznik pod progiem- w tej chwili jest nastawiony na ładowanie obu akumulatorów z alternatora, domyślam się że po podłączeniu do 230v muszę go przestawić na drugą pozycje.
Pozdrawiam,
Jacek.
Robin



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 524
Skąd: SRC

PostWysłany: 06 Kwi 2015, 15:59:43 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

pinkfloyd napisał:
Mam taki przełącznik pod progiem- w tej chwili jest nastawiony na ładowanie obu akumulatorów z alternatora, domyślam się że po podłączeniu do 230v muszę go przestawić na drugą pozycje.


Na wszelki wypadek tak zrób. Ale nowsze kampery mają to załatwione automatycznie, bez konieczności ingerencji użytkownika.

Pozdrawiam. Robin.


_________________
"Ekspert to ktoś, kto w pewnej wąskiej dziedzinie, popełnił wszystkie możliwe błędy"
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


Skocz do:  



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group | Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)