Forum CNC Strona Główna
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 I Ogólnopolska Pielgrzymka Karawaningowa na Jasną Górę Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
NICKT



Dołączył: 14 Paz 2012
Posty: 214
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 28 Lut 2013, 07:09:11 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Na chwilę obecną (28.02.2013, g.7.00) zgłoszonych jest 156 załóg (85 kamperów + 69 przyczep + dwie T4) Smile
Zapisy na listy oraz na chusty zamykam dziś o północy, jednak można będzie się dopisać nawet w ostatniej chwili - wszyscy się pomieszczą na Jasnej Górze. Zapraszam.

_________________
Mariusz
NICKT



Dołączył: 14 Paz 2012
Posty: 214
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 02 Mar 2013, 12:31:00 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Witam,
byłem w Częstochowie i rozmawiałem z o. Czesławem - Administratorem Jasnej Góry oraz z p. Krzysztofem - szefem ochrony. Mamy zarezerwowany sektor E i F.
Koszt naszego pobytu = 20zł za pobyt od soboty rano do niedzielnego popołudnia (jeśli ktoś przyjeżdża w piątek +20 zł (ofiara na Klasztor płatna przy wjeździe - za kampera lub za zestaw holownik+przyczepa). W cenie dostęp do wody przy parkingu F. Brak możliwości podłączenia 230V.
I tu prośba: jeśli kampery mają możliwość zasilenia przyczep nie mających akumulatora to proszę o taką wzajemną pomoc. Chodzi o jakieś wieczorne oświetlenie w przyczepie i zapewne pompkę wody. Kamperów mamy więcej na liście i byłaby to taka nasza solidarność i pomoc pielgrzymkowa. Nie włączamy urządzeń elektrycznych, korzystamy z gazu. Każdy kamper, przyczepa ma podczas pobytu zamieszczoną na zewnątrz gaśnicę.
Dla naszego bezpieczeństwa oraz porządku wjazd na parking będzie od strony Klasztoru, czyli od ulicy Klasztornej - głównym wjazdem na parking. Ustawiamy przyczepy, kampery wzdłuż parkingu E w kilku rzędach zostawiając w środku drogi przeciwpożarowe, kampery mogą ustawiać się w sektorze F ukośnie wg linii.



Dojazd od ulicy Klasztornej, na lewo wejście do Klasztoru, na prawo wjazd na parking


Wjazd na parking, tu opłacamy pobyt


Mijamy sektor A (po prawej widzimy Dom Pielgrzyma, gdzie możemy zjeść lub zarezerwować nocleg, jeśli ktoś przyjedzie tylko autem lub innym środkiem transportu)


Mijamy sektor B i C




I z sektoru C zjeżdżamy lekko w dół drogą po prawej stronie




Skręcamy przy pierwszej przecznicy w prawo i mijając sektor D wjeżdżamy w sektor E






Oto nasz główny sektor E (drogę przejazdową zostawiamy wolną)




Za sektorem E zjeżdżamy w prawo, a potem w lewo mamy dwa wjazdy, na dwa poziomy sektora F, ten sektor jest wyłożony kostką, ale miejsca po prawej i po lewej stronie dość krótkie, więc raczej polecam tu wjazd mniejszym kamperom (zatrzymujemy się "w jodełkę" po dwóch stronach wg oznaczeń na kostce)








Przy sektorze F zostanie do naszej dyspozycji otwarte pomieszczenie z wodą, natomiast ubikacje są wyżej za Domem Pielgrzyma





Po lewej stronie wejście do Domu Pielgrzyma, po prawej Bar, gdzie można dobrze i tanio zjeść, na samym końcu WC


Ceny pokoi w Domu Pielgrzyma:
1-os z łazienką + śniadanie - 90zł
2-os z łazienką + śniadanie - 140zł
3-os z łazienką - 150zł
4-os z łazienką - 180zł
6-os z łazienką - 210zł
4-os z prysznicem - 140zł

Konieczna rezerwacja, by mieć pewność noclegu: dp@jasnagora.pl tel. 34 3777564

_________________
Mariusz
antwad



Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 177
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 06 Mar 2013, 13:35:26 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Z gaśnicami wystawionymi na zewnątrz to moim zdaniem niezbyt fortunny pomysł. W razie potrzeby dużo się taką gaśnicą nie zwojuje, natomiast tzw nóg co poniektóre mogą dostać.
Parking jest otwarty, dużo różnych osób tam się kręci. Embarassed
NICKT



Dołączył: 14 Paz 2012
Posty: 214
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 06 Mar 2013, 13:47:02 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Też koledzy z innego forum mi na to zwrócili uwagę, więc przy następnych "ogłoszeniach parafialnych" poddam to dobrowolnej decyzji Wink Dzięki Smile

_________________
Mariusz
NICKT



Dołączył: 14 Paz 2012
Posty: 214
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 08 Mar 2013, 15:07:21 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dzisiejsze dane nt pielgrzymki:
Zapisanych: 171 załóg (94 kampery + 75 zestawów auto-przyczepa + 2 T4)
Osób dorosłych 376 + 140 dzieci = 516 osób Smile

Ogłoszenia pielgrzymkowe:

1. Chusty już zamówione do produkcji, jeśli ktoś jeszcze się decyduje, to proszę do niedzieli dopisać się do listy.
2. Chusta to nasz "identyfikator", będę prosił ochronę, by podczas naszej nieobecności na parkingu (jak będziemy w Klasztorze) mieli oczy szeroko otwarte zwłaszcza na osoby bez chust. W czasie pielgrzymki promujemy swoje kluby/fora przez m.in. strój klubowy, ale proszę, byśmy poruszali się w chustach - to nasz znak rozpoznawczy. Można indywidualnie zrobić sobie identyfikatory z imieniem/nickiem/nazwą klubu Smile
3. W związku z uwagami Kolegów nt możliwości kradzieży zostawianie przedmiotów na zewnątrz kamperów/przyczep nie jest wskazane (dotyczy to również gaśnic poruszonych w regulaminie, więc ten punkt zostawiam dobrowolnej decyzji)
4. Proszę o wydrukowanie sobie regulaminu/karty zgłoszenia z linku, który wysłałem na PW i wypełnioną kartę oddajemy po przyjeździe w Biurze Zlotu, tam też otrzymujemy chusty. Powinno to ułatwić przyjmowanie zgłoszeń.
5. Za pobyt płacimy przy wjeździe na parking.

To na razie tyle... Pozdrawiam.

_________________
Mariusz
NICKT



Dołączył: 14 Paz 2012
Posty: 214
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 13 Mar 2013, 07:39:01 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dostałem od kolegi z innego forum takie info
http://www.grupa-poludnie.info/phpBB3/download/file.php?id=9493&mode=view

Na stronie Jasnej Góry w zakładce Biuro Prasowe > Kalendarz - termin pielgrzymki motocyklistów to 21.04. I tak też miał zapisane o. Kustosz jak ustalałem termin naszej pielgrzymki. Dlatego ustaliłem termin tydzień wcześniej.
Zmiana w pielgrzymce motocyklistów to podobno ostatnie dni, ale i tak jest tam rozłam (z tego co czytam na forach motocyklowych) i jedni przyjadą tak jak było ustalone wcześniej, czyli 21.04, inni 14.04. Który zlot motocyklistów będzie oficjalny, większy - nie wiem. Nie wiem, czy oni sami wiedzą Sad
Dla mnie taka zmiana w ostatniej chwili jest niepoważna, zwłaszcza, że Paulini wiedzą ile załóg od nas przyjedzie. Termin niekolidujący z motocyklistami sami zaproponowali, a teraz...
Czekam na odpowiedź o. Kustosza.

_________________
Mariusz
NICKT



Dołączył: 14 Paz 2012
Posty: 214
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 13 Mar 2013, 08:11:20 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Tu jest pewne wyjaśnienie sytuacji ze strony organizatora Zlotu Motocyklistów: http://www.rajdkatynski.net/images/dokumenty/Komunikat%201-13.pdf

Myślę, że zmiana terminu była ustalana z o.Kustoszem i program w zasadzie nie koliduje z naszym programem pielgrzymki. Będzie większy ruch, zwłaszcza w niedzielę, ale może to być też atrakcja dla naszej młodzieży - spotkanie z motocyklistami i obejrzenie motocykli.

Sytuacja dla mnie też jest zaskoczeniem, ale musimy to jakoś pogodzić. Na pewno trzeba zachować większą ostrożność na drodze i o to proszę.

_________________
Mariusz
antwad



Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 177
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 14 Mar 2013, 16:56:08 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Pomieścimy się. Smile
Robin



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 524
Skąd: SRC

PostWysłany: 14 Mar 2013, 17:00:25 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

NICKT napisał:
Myślę, że zmiana terminu była ustalana z o.Kustoszem i program w zasadzie nie koliduje z naszym programem pielgrzymki.


Taż tak myślę. Myślę również, że to nie ostatnia niespodzianka. Jak znam życie - będzie ich wiele.

NICKT napisał:
Na pewno trzeba zachować większą ostrożność na drodze

Obawiam się, że ostrożność będzie wskazana przez cały okres trwania zlotu.

Pozdrawiam.


_________________
"Ekspert to ktoś, kto w pewnej wąskiej dziedzinie, popełnił wszystkie możliwe błędy"
NICKT



Dołączył: 14 Paz 2012
Posty: 214
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 15 Mar 2013, 07:46:22 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dzisiejsze dane nt pielgrzymki:
Zapisane: 182 załogi (101 kamperów + 79 zestawów auto-przyczepa + 2 T4)
Osób dorosłych 398 + 143 dzieci = 541 osób Smile

_________________
Mariusz
NICKT



Dołączył: 14 Paz 2012
Posty: 214
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 19 Mar 2013, 16:28:48 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Witam.
Jak już wcześniej informowałem, mamy na Jasnej Górze zarezerwowane sektory parkingowe E (trawka) i F (kostka, ale wąsko). Rezerwacji dokonywałem pod koniec lutego, kiedy było zapisanych 150 załóg. Obecnie załóg jest prawie 200, z czego połowa to zestawy auto-przyczepa, więc pojazdów mamy prawie 300.
W związku z tym rozmawiałem dziś z o. Czesławem - Administratorem Jasnej Góry z prośbą o rezerwację dodatkowego miejsca.
Do wyboru mamy blisko E i F - sektor D (kamyczki, jak będzie mokro to będzie brudno w kamperze/przyczepie) lub sektor G - trawka, ale utwardzona, podobnie jak w E. Proszę o Wasze wypowiedzi, który sektor lepszy? Ostatecznie będę rezerwował po 7.04.2013.
I jeszcze prośba: jeśli kluby/fora chcą stać razem to proszę 1-2 osoby z każdego klubu, by w koszulkach odblaskowych pomogły w ustawianiu załóg. Zdecydowanie dla najliczniejszych: CamperTeam, karawaning.pl, kluby PZM polecam sektor E (ale nie narzucam).

_________________
Mariusz
NICKT



Dołączył: 14 Paz 2012
Posty: 214
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 25 Mar 2013, 22:02:50 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dzisiejsze dane nt pielgrzymki:
Zapisanych: 202 załogi
(117 kamperów + 82 zestawy: auto-przyczepa + 2 T4 + 1 osobówka)
Osób dorosłych 442 + 152 dzieci = 594 osoby Smile

_________________
Mariusz
NICKT



Dołączył: 14 Paz 2012
Posty: 214
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 08 Kwi 2013, 15:23:56 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Aktualizacja 8.04.2013:

Dzisiejsze dane nt pielgrzymki:

Zapisanych: 210 załóg (123 kampery + 83 zestawy auto-przyczepa + 2x T4 + 2x osobówka)

Osób dorosłych 456 + 159 dzieci = 615 osób Smile

Ogłoszenia pielgrzymkowe:

1. Przy wjeździe na parking (główny wjazd) opłacamy pobyt - ofiara 20zł - niezależnie kiedy kto przyjedzie (można złożyć większą, zwłaszcza osoby przyjeżdżające w piątek wieczorem).

2. Proszę o wydrukowanie sobie regulaminu/karty zgłoszenia z linku, który wysłałem na PW i wypełnioną kartę oddajemy po przyjeździe w Biurze Zlotu (mój BoXerek), tam też otrzymujemy chusty. Powinno to ułatwić przyjmowanie zgłoszeń. W Biurze Zlotu, po zameldowaniu się, otrzymujemy także pamiątkowe naklejki i... małą pamiątkową niespodziankę Wink Za naklejki dobrowolna ofiara do skarbonki.

Karta/regulamin do pobrania http://pielgrzymka.karawanier.pl/REGULAMIN%20ZLOTU%20I%20KARTA%20pielgrzymka.pdf

3. Chusta to nasz "identyfikator", będę prosił ochronę, by podczas naszej nieobecności na parkingu (jak będziemy w Klasztorze) mieli oczy szeroko otwarte zwłaszcza na osoby bez chust. W czasie pielgrzymki promujemy swoje kluby/fora przez m.in. strój klubowy, ale proszę, byśmy poruszali się w chustach - to nasz znak rozpoznawczy. Można indywidualnie zrobić sobie identyfikatory z imieniem/nickiem/nazwą klubu Smile

4. W związku z uwagami Kolegów nt możliwości kradzieży zostawianie przedmiotów na zewnątrz kamperów/przyczep nie jest wskazane (dotyczy to również gaśnic poruszonych w regulaminie, więc ten punkt zostawiam dobrowolnej decyzji).

5. Proszę Kolegów z poszczególnych Klubów o pomoc przy ustawianiu przyczep i kamperów. Zajmujemy sektor E i F, a jak braknie miejsca to dodatkowo sektor D.

6. Spotykamy się na Mszy św. na rozpoczęcie pielgrzymki o godz. 14.00 w Kaplicy Cudownego Obrazu, a zaraz po Mszy św. udajemy się na Wały na Drogę Krzyżową. Potem czas wolny i wspólne zakończenie dnia Apelem Jasnogórskim o godz. 21.00 w Kaplicy MB.

W niedzielę Msza św. o 9.30, a bezpośrednio po niej poświęcenie kamperów i przyczep na parkingu. Pielgrzymkę kończymy o godz. 15.00 Koronką do Bożego Miłosierdzia w Bazylice (obok Kaplicy MB). Zwiedzanie Jasnej Góry w czasie wolnym (sobota, niedziela) indywidualne.

7. Wszelkie problemy, pytania, kontakt do mnie w Biurze Zlotu.



Do zobaczenia na Jasnej Górze.

Mariusz

_________________
Mariusz
NICKT



Dołączył: 14 Paz 2012
Posty: 214
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 12 Kwi 2013, 13:25:39 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

"Biuro Zlotu" przygotowane do drogi Smile


_________________
Mariusz
antwad



Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 177
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 15 Kwi 2013, 11:43:18 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Mariuszu,
za zorganiazowanie i poprowadzenie spotkania/pielgrzymki na Jasnej Górze należą Ci się słowa uznania i podziękowania.

To było wspaniałe przeżycie.

Dziękujemy!!
NICKT



Dołączył: 14 Paz 2012
Posty: 214
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 16 Kwi 2013, 14:40:37 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Otrzymuję już pytania o przyszły rok, ale w przyszłym roku 2 niedziela po świętach wielkanocnych wypada 3-5 maja 2014 roku - na zakończenie "długiego weekendu", więc myślę, że pielgrzymkę zorganizujemy tydzień później, czyli 10-11 maja 2014 Smile
Już dziś Was zapraszam Smile

_________________
Mariusz
NICKT



Dołączył: 14 Paz 2012
Posty: 214
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: 09 Lis 2013, 08:11:43 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Zapraszam także na stronę "Razem w Drodze..." http://razemwdrodze.blogspot.com/, gdzie będą wszelkie informacje i komunikaty związane z pielgrzymką, a na długie jesienne wieczory polecam relacje Mariana1949 i Sławcia z II Ogólnopolskich Rekolekcji Karawaningowych:
http://razemwdrodze.blogspot.com/2013/11/rekolekcje-karawaningowe-2013-relacja.html

Już teraz zapraszam na kolejną pielgrzymkę na Jasną Górę - szczegóły wkrótce w osobnym temacie Smile Prawdopodobnie pielgrzymka odbędzie się przed świętami wielkanocnymi.

_________________
Mariusz
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


Skocz do:  



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group | Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)