Forum CNC Strona Główna
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kampery i rowery Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Robin
Gość





PostWysłany: 13 Lis 2007, 11:57:23 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Na temat przewożenia rowerów w kamperze napisano dużo i na różnych forach.Chciałem rozpropagować jeszcze inną możliwość.Jest ona godna uwagi a szczególnie powinna zainteresować tych którzy nie mają w kamperze "garażu".... . Proszę popatrzeć .....













Rowery te posiadają "przerzutki" (niektóre nawet siedmiobiegowe).Waga żadnego z rowerów które widziałem nie przekraczała 11kg.
W czasie jazdy (próbowałem) nie odczułem drastycznej różnicy w porównaniu z rowerem klasycznym.Dlatego myślę o zmianie roweru.

Pozdrawiam - Robin Idea
Marek
Gość





PostWysłany: 13 Lis 2007, 12:34:31 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Robin - jest to cudo podobne do dawnego Pegaza jak kupisz to z przyjemnością sprawdzę jak się na tym jeździ oczywiście za pozwoleniem. Jak bedzie pasować to kupuję.
Dominika Bońkowska
Gość





PostWysłany: 15 Lis 2007, 00:22:01 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ten rower kieszonkowy jest super może mniej do campera ale czasem podróżuję osobówką a strasznei nei lubię bgażnika na rowery to jest włałsciwe rozwiązanie.
Robin
Gość





PostWysłany: 19 Lis 2007, 13:03:59 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Do tych rowerków doskonale pasują takie torby....







A w stanie rozłożonym "kiszonkowe rowerki" wyglądają tak....




Pozdrawiam - Robin Idea
antwad
Gość





PostWysłany: 19 Lis 2007, 13:27:25 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Jednym z bardziej znanych producentów tego typu rowerów jest firma Dahon z Kaliforni. Firma ta od pięciu lat jest obecna na polskim rynku, a informacje o produktach, sklepach i cenach można zaleść tu:
http://www.dahon.pl/index.php
Robin
Gość





PostWysłany: 19 Lis 2007, 13:56:23 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Doskonale antwad ! Znalazłem jeszcze to : http://www.allegro.pl/item266967102_hit_nowy_raleigh_eclipse_miejski_6_bie_skladak.html

za smieszną cenę.
Pozdrawiam - Robin
antwad
Gość





PostWysłany: 19 Lis 2007, 14:24:24 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Robin napisał:

za smieszną cenę.
Pozdrawiam - Robin

Co ciekawe, wygląda na to że jest to rower firmy dość znanej. Jeśli więc to nie jest marna chińska podróba to myślę że WARTO!

Robin - piękne trafienie.
Robin
Gość





PostWysłany: 01 Mar 2008, 20:24:45 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Przypomniałaś mi Hrabino o istnieniu tego tematu. A chciałem jeszcze tutaj coś dorzucić. Otóż podczas pobytu w Hiszpanii (płd.wybrzeże) nagminnie dochodziło do przebijania dętek w rowerach. Czasami w ciągu dnia musiałem zaklejać kilka dziur. Po starannych oględzinach opon okazało się, że przyczyną były kolce, których tysiące leżały na szutrowych drogach. Wydłubywałem je z opon po każdym powrocie z trasy. Potwierdzenie tego stanu rzeczy odnalazłem w napotkanej wypożyczalni rowerów. Ogromna tablica informowała o takim zagrożeniu, przy czym nie podawano sposobu na jego uniknięcie. W rezultacie woziłem z sobą cały sprzęt potrzebny do naprawy w przygodnym terenie. No i godziłem się z losem. I do dziś nie wiem jak się przed tym zabezpieczyć. A może ktoś z Was, wie jak .....







Pozdrawiam serdecznie - Robin Idea
antwad
Gość





PostWysłany: 03 Mar 2008, 20:04:04 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Szczerze mówiąc, nie przypuszczałbym że kolce z roślin mogą sprawić tyle problemów. Źródło dziury w oponie rowerowej bardziej mi się kojarzyło z gwoździem niż taką niewinną z pozoru gałązką.

A jak się zabezpieczyć? Przypomniałem sobie jak kiedyś w sklepie rowerowym sprzedawca zachwalał opony o podwyższonej odporności na przebicie. Poszukałem teraz informacji o takich oponach, no i znalazłem taki opis:

"System chroniący przed przebiciami

SafetySystem Chroniący Przed Przebiciami jest oparty na mocnym i szczelnym materiale nylonowym. Materiał ten jest dodatkowo wzmacniany Kevlarem.
SafetySystem chroni przed kamieniami, kolcami i potłuczonym szkłem.
SafetySystem zachowuje niską wagę i elastyczność opony.
SafetySystem jest umieszczony między bieżnikiem a oplotem opony. Chroni materiał oplotu i przyczynia się do większej trwałości opony. "

Powyższy opis ze strony:
http://www.rp-pawlak.pl/continental/conti_tech.htm#safetysystem

Jaka jest rzeczywista skuteczność tego patentu nie wiem, ale może to jest odpowiedź na pytanie Robina?
Robin



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 524
Skąd: SRC

PostWysłany: 20 Gru 2008, 12:22:11 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Na tegorocznych targach w Brnie, nie potwierdzono 100% odporności opon wzmacnianych kevlarem. Za to wiele firm wskazywało na niezwykłą skuteczność opon z "wkładką" ktorej grubość praktycznie wyklucza przebicie kolcem.






Dają one porownywalny komfort jazdy z oponami zwykłymi i są w dobrych cenach. O ile opona kevlarowa kosztuje ok. 160 zł. to taka ze wzmocnieniem w postaci wkładki tylko ok. 60 zł. I jest to rozwiązanie do przyjęcia. W nowym sezonie chcę je zastosować.

Pozdrawiam - Robin Idea
Robin



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 524
Skąd: SRC

PostWysłany: 11 Lut 2011, 11:17:24 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Witam !
Po dwóch latach używania tych opon : http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2.html?SZPT=T&PTIT=T&SZPT_PS1=T&PS11=opona+schwalbe&PS31=wszystkie&PZTA=2
zapomniałem co to znaczy przebita dętka. Nie miałem ani jednego takiego przypadku.




Pozdrawiam - Robin. bounce

_________________
"Ekspert to ktoś, kto w pewnej wąskiej dziedzinie, popełnił wszystkie możliwe błędy"
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


Skocz do:  



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group | Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)